کاربر گرامی خواهشمنداست موردهای زیر را برای استفاده بهینه از وب‌سایت بی‌بی‌ماما بخوانید:

ورود کاربران به وب‏‌سایت بی‌بی ماما هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و سایر خدمات ارائه شده توسط بیبی‌ماما به معنای آگاه بودن و پذیرفتن قوانین و مقررات و همچنین شیوه استفاده از خدمات فروشگاه بی بی ماما است.

قوانین همگانی

توجه داشته باشید همه اصول و رویه‏‌های بی بی ماما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه بی بی ماما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از تارنما به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به کسی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم نام نویسی درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بی بی ماما آغاز کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات بی بی ماما استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به بیبی‌ماما ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که بی بی ماما به صورت الکترونیکی (از طریق رایانامه، سرویس پیامک و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های ما از طریق آنها صورت می‌گیرد.

 

توجه داشته باشید که شماره تماس 09392060767 تنها شماره‌‌ای است که بی بی ماما  از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود تماس برقرار می‌کند. بنابراین تماس یا ارسال پیام  تحت عنوان فروشگاه بی‌بی ماما، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ایمیل Info@babymama.ir اطلاع دهید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

تارنمای بی‌بی ماما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

بی‌بی ماما متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بی‌بی ماما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه عکس‌های محصولات تولید شده توسط بی بی ماما است و  جزئی از اموال بی بی مامامحسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر همه مطالب موجود و در دسترس در انحصار بی بی ماما است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بی بی ماما محفوظ می‏‌دارد. در صورت استفاده از هر یک از خدمات بی بی ماما، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و گذرواژه خود هستند و همه مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. بی‌بی ماما محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به جز تعطیلات عمومی در جمهوری اسلامی ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. بی‌بی ماما به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– در صورتی که موجودی محصولی در بی بی ماما به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای بی بی ماما محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند تمام شدن موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

-مشتری عزیز درنظر داشته باشید که روش ارسال باربری به علت عدم اطلاع بیبی ماما از تعرفه های مصوبه توسط باربری های مجاز و یا تاریخ تحویل این باربری ها هیچ گونه مسئولیتی رو پذیرا نمی باشد.

– بی بی ماما مجاز است بدون اطلاع پیشین نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای بی بی ماما محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت بی بی ماما،  حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای بی بی ماما محفوظ است. بی بی ماما طی 48 ساعت  وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و برمی‌گرداند و مشتری با ورود به سایت بی بی ماما می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات درست و به طور کامل پر کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات اشتباه یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

-پس از تحویل بسته‌های سفارش مشتری به شرکت پست، بیبی ماما هیچ‌گونه مسولیتی در قبال زمان رسیدن، دیر رسیدن و چگونگی رسیدن بسته به مشتری ندارد و کلیه مسولیت آن به عهده شرکت پست می‌باشد.

-مشتری موظف است پس از دریافت کد رهگیری از طریق شرکت پست از سایت https://tracking.post.ir سفارش خود را پیگیری کند و در صورت هرگونه مشکل از طریق سایت پست اقدام به ثبت شکایت نماید.

-شرکت پست ممکن است از یک تا دو هفته بسته را با تاخیر تحویل دهد یا بسته را گم کند در این شرایط مشتری می باید غرامت را از شرکت پست پیگیری کند و دریافت کند. که هیچ یک از این موارد به عهده فروشگاه بیبی ماما نمی باشد و و سایت بی بی ماما پس از تحویل بسته به شرکت پست تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا مفقودی بسته از سوی شرکت پست را نمی‌پذیرد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

بی‌بی ماما همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا همه سفارش‏‌ها در نهایت سلامت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب واحد خدمات پس از فروش و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و بی بی ماما تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش بی بی ماما اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه نوع بسته بندی فروشگاه و بدون کسری و صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش بی بی ماما ارسال شود.

نظرها، ارتباطات و سایر مطالب

سایت بی‌بی ماما شاید دارای پیوند(لینک)هایی به تارنماهای دیگر باشد. این تارنماها تحت کنترل و نظر  بیبی‌ماما نیستند و تارنمای بی‌بی ماما هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این تارنماها شامل (و نه محدود به) لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد. سایت بی‌بی ماما این پیوندها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این پیوندها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست.

کاربرانی که قصد فرستادن دیدگاه در سایت را دارند، قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

۱- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، دیدگاه وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.

با این حال، بی‌بی ماما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش دیدگاه‌های کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی بی‌بی ماما درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران گرامی درخواست می‌شود، دیدگاه‌ها را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

 

۲- برای ارسال دیدگاه، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.

۳- تنها دیدگاه‌هایی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، بنابراین از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.

۴- کاربران ارسال کننده دیدگاه موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید دیدگاه کاربر می‌شود.

۵- بخش دیدگاه‌های سایت، با تالارهای گفتگو (فروم) متفاوت است، بنابراین برای حفظ ساختار، مباحثی که خارج از چهارچوب این بخش است و حالت بحث و گفتگو دارند، تایید نخواهند شد.

۶- همه کاربران حق دارند دیدگاه‌های خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، بنابراین حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید دیدگاه دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می‌تواند دیدگاه خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان دیدگاه‌ها واگذار نماید.

۷- به هیچ وجه نباید در بخش دیدگاه‌ها مبلغ “قیمت” را ثبت نمایند.

۸- از بزرگنمایی یا اغراق درباره نقاط قوت یا نقاط ضعف محصول در دیدگاه‌ها خود خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.

۹- “نام کاربری” ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد.

۱۰- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت‌های دیگر خودداری نمایند.

۱۱- تنها دیدگاه‌هایی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.

۱۲- کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش بی‌بی ماما را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، بنابراین از نوشتن نقد خود درباره سایت یا خدمات آن در قسمت دیدگاه‌ها خودداری نمایید.

۱۳- کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن مطمئن نیستند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ روی در دیدگاه‌ها ثبت ننمایند. و همچنین از بازنشر شایعه‌ها یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.

۱۴- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت دیدگاه‌ها ممنوع است، بنابراین از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در دیدگاه‌ها خودداری نمایید.

۱۵- لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.

۱۶- لازم است کاربران دیدگاه خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن واژه‌ها یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت دیدگاه‌ها خودداری نمایند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تایید نظرات کاربران است.

۱۷- کاربران در نظر داشته باشند که بی‌بی ماما، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند ولی دیگر ویرایش‌هایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام می‌شود، پیش از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.

همچنین دیدگاه‌هایی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و بی‌بی ماما مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

 محتوا

همه عکس‌های این تارنما بدون حتی کوچکترین فوتوشاپ،ویرایش و دستکاری در اختیار شماست و عکس هیچ محصولی از این سایت بدل نیست.

وب ‏‌سایت بی‌بی ماما هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده(۴۰۴) نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت بی بی ماما تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا کارنکردن سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

© همه محتویات تارنمای بی بی ماما شامل قانون حق تکثیر(کپی رایت) شده و به تارنمای بی بی ماما تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در بی بی ماما مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. هیچ ارزانی بی حکمت نیست . حکمت قیمت مناسب این سایت در بی واسطه بودن کالاهاست. کالا ها در بی بی ماما با بیشترین تخفیف به فروش می‌رسد.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به بازه گسترده سبد محصولات، بی بی ماما نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را پیش از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار کم و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، بی بی ماما موظف است در اسرع وقت این موضوع را به شخص سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، شاید جداگانه محاسبه شود.

نمایندگی

بی بی ماما در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. خواهشمنداست در صورت دیدن هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را برای پیگرد قانونی به بی بی ماما اطلاع دهید.

قوه قهریه (فورس ماژور)

همه شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، بی بی ماما هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

بی بی ماما خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، خواهشمنداست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق راه‌های ارتباطی گفته شده با ما در میان بگذارید.

 

اطلاعات تماس :

آدرس: استان تهران، شهرستان رباط کریم نصیر شهر، بلوار ولایت، کوچه شهید حججی، طبقه همکف کد پستی 311337868

تلفن : ۰۹۳۹۲۰۶۰۷۶۷

ایمیل: info@babymama.ir

پشتیبانی و پرسش در تلگرام

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

بخش فروش عمده

لوگوی تولیدی نهال

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

enamad-logo