راهنمای خرید سیسمونی حمام کودک

حمام نوزاد سیسمونی

ایمن و لذت‌بخش

‌حمام‌ و بهداشت کودک از حساس‌ترین کارهایی است که باید به بهترین و ایمن‌ترین حالت صورت گیرد؛ دغدغه‌ی همیشگی بیشتر مادران، فراهم‌کردن بهترین لوازم و امکانات برای رفاه و آسایش فرزندان‌شان است. می دانید که  در ماه‌های آغازین تولد، کودکان آسیب‌پذیرترند و باید تمام تلاش خود را برای ایمنی و تن درستی کودک به کار ببندید. در این میان بایدها و نبایدهای زیادی وجود دارد که بهتر است به آن‌ها توجه کنید. جایی که در آن کودک را حمام می‌کنید، شوینده‌هایی که به کار می‌برید، شیوه ی حمام کردن و مسائلی ازاین‌دست، همگی در ساخت یک تجربه‌ی امن و لذت‌بخش برای حمام‌کردن کودک مهمند. در صفحات پیش‌رو  می‌توانید وسایلی هم‌چون وان، شامپو، اسفنج و …  راکه لازمه‌ی یک حمام ایمن، بهداشتی و پر آرامش برای نوزاد و کودک نوپای شما است، ببینید و آن‌ها را  از فروشگاه آنلاین بیبی ماما سفارش دهید.

فیروز سیسمونی بیبی ماما

وان حمام کودک

وان حمام نه تنها حمام‌کردن کودک‌تان را برای شما آسان می‌کند، بلکه حمام کردن را برای نوپای دلبندتان به یک تجربه‌ی لذت‌بخش تبدیل می‌کند.درعین‌حال کاربردی دارد و از جنس پلاستیک مقاوم ساخته ‌شده است.

-23%

بهداشت و ایمنی

تور وان حمام نوزاد METALICA

50,000 تومان
-23%

سرویس پلاستیک و وان

وان تک حمام کودک تاتیا

170,000 تومان
-22%
380,000 تومان

ابر حمام

ابر وان یا ابر شستشوی حمام . این ابر یکی از کاربردی ترینهاست.

خیلی از مادرن به خاطر ترس از سر خوردن نوزاد در حمام و نیز ظریف و کوچک بودن نوزاد در حمام دچار این اضطراب هستند که چطور باید کودک دلبندشان را بشویند

این وسیله به شما کمک میکند که نوزادتان را در حمام به راحتی روی این ابر ابر بخوابانید . ابری بودن آن باعث میشود که هم اب و کف اطراف را جذب خود کند و نیز کودک به راحتی روی ان بخوابد و بدون سر خوردن با اسودگی و ارامش  استحمامش کنید.

-10%
90,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *