کالا ها و سفارش در بی بی ماما

1- دوست دارم از بی بی ماما خرید کنم، ولی هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

افزون بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت بی بی ماما، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق شیوه کارکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت همیشگی تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در زیر همین صفحه با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین بی بی ماما با چند سال پیشینه فعالیت در زمینه پخش سیسمونی به صورت تک و عمده به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از کارکرد خود ساخته است.

2- آیا برای خرید از بی‌بی ماما، حتما باید در سایت ثبت نام کنم؟

خیر،

شما می‌تواند بدون وارد شدن به سایت یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، و در مرحله پایانی اطلاعات ثبت نام خود را وارد کنید. و در صفحه تکمیل سفارش میتوانید با واردکردن گذرواژه ثبت نام کنید تا از مزایای زیر برخوردار شوید:

با عضویت در بی بی ماما می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید(نیازی به وارد کردن اطلاعات مانند آدرس در هر بار خرید نیست)

– به سادگی پیشینه خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.

– فهرست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.

– نقد، بررسی و دیدگاه های خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

3- آیا در همه ساعت‌های شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

4- آیا می‌توانم برای کس دیگری از بی بی ماما خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله وارد کردن اطلاعات شما می‌توانید با انتخاب گزینه “میخواهم بار به نشانی دیگر ارسال شود” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

سفارش شما پس از ۲۴ یا حداکثر ۴۸ ساعت تحویل پست یا باربری می‌شود. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از وضعیت سفارش با شماره ۰۲۱۵۶۶۷۳۹۱۵تماس بگیرید.

6- آیا میتوانم سفارشی که ثبت و پرداخت کرده‌ام را تغییر دهم؟

سفارش شما پس از ۲۴ یا حداکثر ۴۸ ساعت تحویل پست یا باربری می‌شود. در صورتی که سفارش شما هنوز تحویل پست نشده باشد میتواند با شماره ۰۲۱۵۶۶۷۳۹۱۵ تماس بگیرید و تغییراتی در سفارش در حد تغییر رنگ یا سایز یک محصول را انجام دهید.

7- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با بی بی ماما تماس بگیرم؟

خیر، پس از پرداخت سفارش شما به طور خودکار انجام خواهد شد، یا اگر مشکلی باشد کارشناسان ما باشما تماس میگیرند. البته الزامی در «تماس نگرفتن» نیست.

8- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی یا با تلگرام ثبت کنم؟

خیر، برای شتاب دادن به فرایند پردازش و فرستادن سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان گرامی باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

پرداخت در بی بی ماما

1- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

شما می‌توانید از طریق همه‌ی کارت‌های بانک‌های عضو شتاب پرداخت خود را در مرحله آخر سفارش خود انجام دهید.

هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال اند.

2- آیا می‌توانم مبلغ سفارش را در محل پرداخت کنم؟

امکان پرداخت در محل تنها در حالت تحویل حضوری بار از مرکز پخش بی‌بی ماما امکان پذیر است و امکان پرداخت در محل در حالت های پست پیشتار و پست سفارشی امکان پذیر نیست.

3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. ولی در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و پول را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

فرستادن بار و باربری

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ فرستادن بسته به شرایط سفارش،یعنی محل تحویل و نوع ارسال(پیشتاز یا سفارشی) متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

2-هزینه ارسال سفارش معمولا چقدر است؟

هزینه ارسال سفارش به طور میانگین ۵ هزار تومان است. که در موارد اجناس سنگین یا سبک افزایش یا کاهش می‌یاید.

3-چگونه هزینه حمل و نقلم را کاهش دهم؟

هرچه تعداد اقلام خرید شما بیشتر باشد، هزینه پستی شما برای هرجنس کمتر خواهد بود. برای نمونه: چه شما یک محصول صد گرمی بخرید، چه دو محصول صد گرمی بخرید، چهار هزار تومان هزینه پستی می‌پردازید
توجه فرمایید که هر ۲۵۰ گرم مابه‌التفاوت هزینه پستی اعمال می‌شود.

سفارشات پستی معمولا چه زمانی به دستم می‌رسد؟

پست پیشتار:۲ تا ۳ روز کاری

پست سفارشی: ۵ تا ۱۰ روز کاری

خدمات پس از فروش

1- در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش بی بی ماما، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

2- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام تفاوت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

در ساعت اداری با شماره تلفن ۰۲۱۵۶۶۷۳۹۱۵تماس بگیرید و هماهنگ کنید. پس از هماهنگی کالا را به نشانی ثبت شده در صفحه تماس با ما پست کنید.

3- اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

در ساعت اداری با شماره تلفن ۰۲۱۵۶۶۷۳۹۱۵تماس بگیرید و هماهنگ کنید. پس از هماهنگی کالا را به نشانی ثبت شده در صفحه تماس با ما پست کنید.